Moralim çok bozuldu bir ay aşısına gittik bana zaten sarı geliyordu çocuk hemşirede teyit etti hala sarılığı devam ediyor diye ilk doğduğunda 12 seviyelerindeydi sarılığı A-0 kan çatışmasından büyük ihtimalle denildi bol bol besledim bu süreçte doktorum hareketleri aktifse kilo alıyor bezini sık sık kirletiyorsa korkma o sarılıkta düşer dedi bugün baktık 1 kilo almış hareketleri gelişimi çok iyi ama şu lanet sarılık düşmüyor çok korkuyorum farklı bir şey çıkacak diye aynı durumu yaşayanınız var mı bilen biri bi baksın nolur :(