Ozlmyldrm bacım tek bir şey diycem 1 aylık bebeğim var .bir gün gözleri çapakliydi , kalktım kuru bez ile sildim o bez daha kötü yaptı mikrop kaptı gözü,sonra akrabalarıma dedim gözleri capaktan açılmıyor çok çapaklaniyr ,…. eczanelerde TOBRASED GOZ DAMLASİ VAR aldım çok çok iyi geldi ,hiçbir sorun çıkarmadi ,