bebiskoo benim kızım da 34 haftada doğmuştu hatta 2 hafta da geriden geliyordu hamilelik sürecinde, 1885 Gr doğmuştu. Aynı süreçten geçtik, merak etmeyin daha doğma zamanları gelmediği için geç gelişiyor zamanla toparlıyorlar. İlk zamanlar haftada/2 haftada bir çağırıyorlar, sonra ayda bir. Normale dönünce de 5 taşına kadar her yıl gelmdiyip senelik randevuyu da veriyorlar. Kızım 4 buçuk yaşında, bu sene Ekim sonu randevusu verildi bile çoktan 😊