Bazen burda özel anılarımızı anlatıyoruz eşle tartışma, kaynana çekiştirme gibi gibi ama bunları sohbetten sonra silemiyoruz neden ?
Silmenin olmasını isteme nedenim ise yani olur ya birinin eşi girer bakar mesajlara falan belki ona göre uygun olmayan şeyler görür. Bence sohbet bittikten sonra silme seçeneğimiz olmalı 🥹