3 ay 23 günlük oğlum. Altta da üstte de iki tane beyazlık var diş yerleri belli gibi. Elleri sürekli ağızda ne bulursa ağzına sokup ısırmaya çalışıyor. İştahı mı gitti noldu bilmiyorum emmek ıstemıyo çok üzülüyorum. Atak dönemine mi girdik dişinden mi böyle yardım edin. Ne zaman düzelir tecrübeli anneler birşey deyin çok üzülüyorum karnı doymuyor diye 😢😢😢😢😢