Ebrupinarrr Ay yok ne dersek diyelim lazımlığa veya tuvalete oturmuyor Korkusunu nasıl yenebiliriz 2. Günden pes edeceğim
bussraozturk Ebrupinarrr bizim artık 1 hafta oldu ama kakasını yapıyor çişini asla oturup yaptıramıyorum 2-3 saat tutuyor tutuyor en son dayanamayıp altına işiyor nasıl alışacak buna kafam almıyor ya
Ebrupinarrr arelinannesi1 Hiçbir yere oturmuyor Ayakta yapmasını teklif ediyor şuan babası ama o da yok
arelinannesi1 Ebrupinarrr ya benimki çişini yapıyor ayakta da olsa kakasını yapmıyor hiç bı şekilde tutuyor çişini de tutuyor ama 4 ,5 saate yakın tutuyor
Ebrupinarrr arelinannesi1 Çok şükür az önce ilerleme oldu Yapmasa da lazımlığa 10 dk oturdu ayy şuan aşırı mutlu oldum
arelinannesi1 Ebrupinarrr iyi hadi inşallah devamı gelir de alışır bı an önce inşallah bizde alışırız 🙏☺️