ElifBuyukk henüz yemeği alıp ağzına götürmeyi tam öğrenmemiş demek ki. Ben hem eline verip hem ben yediriyordum. 9. Aydan itibaren eline kaşık verdim ama kullanmıyordu ben yediriyordum ama böyle oynaya oynaya benden görerek 1 yaşta çözdü. Her ikisini birlikte yaptım gibi bir şey oldu sorun yaşamadım. Etraf kirleniyor tabi ama benim için sorun değil