kbra0 Bebeğim şu anda 4 buçuk aylık 2 aylıkken kolundan yaptırdığımız aşı da bir kızarıklık farketmiştim ancak dün baktığım da biraz daha büyümüş kabuklanmış sizlerde de oldu mu doktora gittiniz mi
viyanyvz kbra0 Canım biz 2 ay aşısını yaptığımızda hemşire bana bir yıla kadar bile kolu kendi kendine kabarıp kanayabilir korkma demişti
viyanyvz kbra0 normal yani korkma Bir gün kabarıp kanayacak ve şu an hepimizin kolunda olan o asi izine dönüşecek dedi Kanarsa asla müdahale etmeyin