irem066 Kızlar uyku yapıyormu acaba bu damla dün 4 de verdik oğluma akşam 12 ye kadar zor uyandırdım emzirmeye sureklı uyudu gercı sonrada sabah kadar oturdu 😂daha 28 günlüğüz
tuba2323 irem066 Bende ilk kullandığımda korkmuştum çok uyumuştu çünkü hayır canım uyku yapmıyor gazı çıktığı için rahat uyuyor
irem066 tuba2323 canım günde 1 kere saat 4 de 8 damla verıyoruz tek seferde ondan sonra baya uyudu bebiş sma gece hiç uyumadı damlanın etkısımı geçti sabah aksammı versek acaba dıyorumda bılemedım sımdıde çıkarmadı Hıc gazını yavrum kıyamam
tuba2323 irem066 Canım ben uyumasına yarım saat kala veriyordum gazını çıkartıyordu rahatça uyuyordu. Gündüz de öğlen uykusuna yatırmadan veriyordum. Sende böyle dene bi
NewMomm1 Bu ilaç uyku yapar mı bilmiyorum da oğlumda çok ağrı yaptı ya. Çok gaz damlası kullandım hepsii sancısını daha da arttırdı. Bıraktım bir kaç gündür kullanmıyorum ilaç. Daha iyi şu an. Sancıları yine geliyor ama en azından kısa sürüyor.