busragunesm Kızlar sağlık nedeniyle emzirmeyi bırakmak zorunda kaldım şimdi başlayabilirsiniz dedi doktorum bebeğim emmek istemiyor bir kaç gündür sağıyorum tek damla dahi gelmedi sizce boşa mı uğraşıyorum
3kedili2bebekli busragunesm dogal şekersiz fıstık ezmesine doğal kestane balı ekleyip yiyin mucize gibi bir şey yeni doğum yapmış gibi sutumu arttirdi
bebisim67_ busragunesm ben de red yaşıyorum ikinci ay asgni vrldgndan beri benm bebegmde seksen gnlk neler çektim ne ağladık ikimizde İki gündür slikon uçla emiyor siz de deneyin o şekilde hem bebek emer hem de emdkce süt gekir emdkce artar gelir stres yapmayn
hadisse 3kedili2bebekli 1.5 aydır hiç damla sütüm yok bebek zaten hiç emmedi meme reddi yaşadık ona rağmen gelir mi .yoksa sizin zaten olan sutunuzunu mu arttırdı?
3kedili2bebekli hadisse benim azalan sutumu arttirdi kesilen süte yarar mı bilmiyorum deneyin bi isterseniz
bebisim67_ busragunesm benim sütüm olduğu için çekince geliyor o ise yarıyor yani onu birşeyi yok meme ucunuz onun içine giriyor meme ucunuzu da tutmuş emmiş çekmiş oluyor yani
bebisim67_ busragunesm inanarak ya Rezzak esmasıni ve euzu besmeleyi çekerek emzirmeye başlayın mutlaka faydasını göreceksiniz