Merhaba
3ay 20 günlük bebegime bugün menenjit aşılarının 2 si birlikte yapılacak( nimerix ve baxero) aşılarla ilgili ciddi şüphelerim var. Bir tanıdık 1,5 yaşında çocuguna menenjit aşısı yaptırdıktan sonra calpol vermiş çocukta serebral palsi gibi yürüyemiyor ciddi yan etkiler var. Ağrı kesici nedeni ile beyinde iltihap yapmış vs diyorlar. Bende çok huzursuzum zaten aşı sonradı bebek geceyi zor geçiriyor, ateş vs oldu mu? Sizde yan etkiler oldumu? İlaçç verfiniz mi?