Aselincimom Kız benim bebetoş 3 aylık şuan gündüz uyurken 3 saat sallıyorum eliyle yüzüyle oynayacak diye uyumuyor sonra sinirleniyor ağlamaya başlıyo esnemekten bi hal oluyor ama yine de oynamaya devamke diyip oynuyor gece de uykuya geçerken ağlıyor hep uykusu var ama uyumamak için direniyor resmen siz de yaşadınız mı yaşayan var mı
minimina Aselincimom benimki de 4ay22günlük ve tam olarak böyle. Memede uyuyor gibi oluyor, battaniyeyi kenarlarından sıkıştırıp yatıyorum kundak gibi, biraz uyuyor en azından, sonra zaten yine uyandırıyor kendini
kikiroz21 Aselincimom valla cidden ya offf kasıklarım bacaklarım sırtım boynum yaşlandım 3 ayda sjjsmsmdmdööd
Aselincimom minimina benim bebeto hayatta izin vermez o eller illaha dışar da olacak gece uykusunda problem yok onda ağlıyor sakinleştiriyorum sonra rahatlatıcı müzikle uyutuyorum ama gündüz arkamı dönmeden uyanıyor