Bebeğim 25 günlük olana kadar sık sık tıpa gidip gelmiştik doğduğunda yoğun bakımda kaldığı için kontrol amaçlı şimdi 1 ay 17 günlük aşı haricinde sağlık ocağına veya çocuk doktoruna kontrole götürmedim hiç götürmeyi düşünüyorum iyi bi çocuk doktoru önerisi olan var mı bu arada yaşım küçük ilk bebeğim doktora neler sormam gerekli