CidemNisa Bugün 2. Ay aşımızı olduk eve geldik sol gözünde kanlanma oturmuş kalmış çok büyük değil ben aşıdan kaynaklandını düşünüyorum doktoruna sordum artarsa haberleşelim dedi sizlerdede oldu mu acaba
Serra CidemNisa canim bizde bu sabah vurduk huzursuz sadece ateş vs olmadi henüz baska bir yan etki de gormedim
CidemNisa Deniz2961 öyle ekstra başka bir etki olmadı sadece gündüz uyumayan bebeğim bugün ara ara uyudu