14 aylık bebegime emzik bıraktırmaya calısıyorum. Aksam uyuduktan sonra bikaç kez uyanıyo ve sebebini de emzige yoruyorum yakasında bulamazsa uyanıyor. Ben de bırakayım artık dedim. 4. Gün bugun cok uykusu varsa sıkıntısız uyuyo ilk günden beri bunda sorun yasamadım. Ama gece ya da sabah 6 da kalkıyo emziğe ağlıyo elini agzına götürüyo. Emzigi bugun kesip verdim baktı baktı agladı sabah. Cok üzüldüm. Daha kücükmü? Biraz büyüse daha mı iyiydi kızlar cok vicdan yapıyorum. Aglayınca susturmak cok zorlastı. Bide bunun diş dönemi gece uyanmaları olucak napıcam bilmiyorum emmiyo da. Bazen tekrar veresim geliyo