Tekbenimsucumguzelolmakdemi bende yillardir bu sekilde korunuyorum bir sknti yasamadm cok sukur. Eger korkuyorsanz duzenli doktora gidin ayda 1 mesela kaymismi diye yada diger korunma yontemlerinide uygulayin. Ben ayda 1 bazen 2 ayda bir devlt hast. Veya ilce sagliga gidip kontrol ettiriyorm. onceden 4 5 yil gitmdgm oldu ama burada okuduklarmdan sonra tedirgin oluyorum ister istemez . Emziren anneler icinde dogum kontrl hapi var bu arada spiral +hap yapabilirsnz zaten bunlara ragmen cocukda olursa yapacak bisey yok.