themuhtesem Mihranimmm doktora götürün. 4.ayda benim bebeğim de önce hafif öksürüyordu 2.gün doktora gittik. Teşhis bronsiolit oldu. 10gün nebülazatör ile ilaç kullandık öyle geçti. Bebeklerde çok hızlı ilerleyebiliyor riske atmayın bence.