annemioldumbensimdi_ ah kuzum ya seni çok iyi anlıyorum ikinci oğlumda bende çok yaşadm şuan 16 ayı bitirdi 17 aya girdi bkac ay önce bizde aynen dedgn gbydk gece sürekli uyanip beşiğinde ayağa kalkiodu sallayıp uyutulmak istiyodu bı gün uyurken birden çığlıkla uyandi baktm kasıldı mosmor oldu nefes alamadi sonra da bayıldı havale geçirdi yani o gün tabikie hemen götürdük iki hafta sonra yine aynısı oldu çocuk nörolojiye goturduk BT çekildi şükür sknti görülmedi herşey gayet iyi doktorumuz aslında biz anne yanina yatırılmasini aynı yatakta yatmayi önermiyoruz genelde ama iki sefer üst üste havele geçirmesi skntili bı durum bu uykusunda ses çıkarmadan birden kasılmaya başlayarak da olablr ve beşikte yatarsa siz bunu fark edemezsiniz mazallah hayatı tehlikeye kadar gder o yüzden artık yanınızda yatsa Daha iyi olur dedi bnde ozmndan beri yanmza aldm bkac aydir yanmzda yatıp ve zor alıştı surekli dediniz gbi ayağa kalkio kaçmaya calisiyo oturuyo aglio uykuyu reddediyo ayakta sallanmak istiyo vs vs bnde bı karar aldm sallamayi birden biraktm yatırdım yanıma şarkı soyledm konustum oglumla sevdim sarıldım ninni soyledm vs derken bunları da bırakıp pispis yapmaya geçtm bı süre sonra da pis pis yapmayı da braktm o oturup ağladıkça ben yatırdım yatmak istemedi sallanmak istedi hep ben sallamadım yatırdım o ağladı ben yatirdim o ağladı ben yatirdim tabi bu süreçte dedgm gbi şarkıydi sohbeti pis pisti sonra hepsini braktm kendi kendine yatağa yatirip sütünü verince sütünü içerken uyumaya başladı bkac aydir da yatar sutunu içer uyur uyurken de gece de sallama vs yapmıyorum yani demem oki o ağladıkça sen yatır ilk ninni soyle elini tut sırtını ufele masal oku artık sen ne istersen ama bunları yaparken sakn sallama vs yapma bu sefer de ninni ile yada elini tutarak uyumaya alışacak yavasca bu şekilde uyutmayi da brak kendi kendine yatağına yatir ve izin verme kalkmasına yani o kalkarsa sen yatır evet redder ağlar istemez ama inan bu onun iyiliği için ve bu şekilde zor olucak ama emin ol alışacak 🌸