kızlar selam dün gece gebelik testi yaptım 4-5 dk kadar bekledim tek çizgi çıktı istemiyordum zaten çünkü 6 aylık bebeğim var reglim 1 hafta gecikti 2 aydır düzenli adet oluyordum çünkü annem emzirdiğin için gecikme filan olabiliyor demişti ben yinede emin olmak için test yaptım işte dün tek çizgiydi sabah tuvalate girdiğimde çöp kovasında testimi gördüm iki çizgi olmuş sizce kuruma çizgisi midir ya 😔😔😔😔