Bizimki çok zorlanıyordu ikiniyor ağlıyordu yapamıyorum, çatlak varmış doktor kremler verdi ama sonra çocuk cerrahi o kremleri kullanmamamiz gerektiğini icerik olarak artık bebeklerde kullanılmadığını çöpe atmamı söyledi, günde 5 6 kere sudocream popo deliğine yoğurt gibi sürmemi önerdi, o şekilde yaptı ve artık öyle zorlanmiyor daha kolay kaka yapiyor ve çatlağı da görünmüyor.
Çok zor oluyor bebek o haldeyken ,biz neler yaptık lavman bile yapılmisti😔 kulak çubuğu biraz riskli dikkat edin o da yırtık yapabilir. Kulak çubuğu sabun fitil lavman her şey denendi yavrum nasıl acı çekiyordu. Şimdi artık zor da olsa kendi yapabiliyor ağlamadan.