Ozgull Bence mamayı kafandan çıkar, sütünün yetip yetmediğini bebeğinin kilosundan , çişinin ağırlığından anlarsın. Bana öyle demişti hemşire. Daha yeni annesi dünyaya alışacak edicek iletişiminiz nasıl bilmiyorum ama ben emzirirken kızımın eldivenini çıkartıp elini tutuyorum güven veriyorum. Yoruluyordur normal bolca emzirmeye bak sen bence canım. Bana 2 saatte bir derlerdi benimde ilk bebeğim bu arada ben elimden geldiğince emzirdim. Saat maat koymadım kaka da çişte normal ilk zamanlar çok yapıyorlar. Biz 3. Ayımıza doğru gidiyoruz çiş standart kaka değişiyor. Hiç endişelenme gögüs ucunu yokla sütün vardır illaki bende doyuyor mu diye çok düşündüm kendimi yedim, anlıyorum seni.