Ben de denetimsizim ama bebeğim yeni 2 tane diş çıkardı o yüzden dişle diğerlerinin ayrımını anladım. Ağzından yoğun salyalar akıyorsa, eli sürekli ağzında ve bulduğu her şeyi de ağzına sokuyorsa, damakları şişmişse diştir ama o ayda benim bebeğim de aynı sizin dediğiniz gibiydi diş değilmiş ayrılık kaygısı yaşıyordu, 15-20 dkda bir çığlıkla ağlayarak uyanıyordu odada beni göremediğinde ağlıyordu onu göğsümde uyutarak atlattım o zamanları