Canım merhaba. Benim bebeğim şu an 7 aylık geçen ay aynı sorunu yaşamıştık. Hatta gündüz uykusunda bile yapıyordu zaman zaman. Eşimle çok şaşırmıştık normalde öyle çok ağlayan bir bebek değil. Doktora götürdük. Bana dediği şey; kan ilacını bıraktırdı, bir de ek gıda alerji yapabileceği için damla vermişti (kısa bir dönem kullandım sonra bıraktım) son olarak idrar tahlili istedi, enfeksiyon sınırda çıktı, ertesi gün bir daha yaptırdı bir şey çıkmadı. Sanırım o enfeksiyondan dolayı öyle oldu ve biz doktora gidene kadar azaldı ve tahlil sonucu günü tamamen geçti. Ben bol sıvı tükettirdim. Bezini sıkça değiştirdim. Ayaklarını üşütmedim. Sonra şikayetlerimiz tamamen geçti çok şükür. Bir idrar tahlili yaptır derim özellikle kız çocukları daha meyilli oluyormuş