kkbrylmazz Günaydın herkese.Kızım 11 aylık ve diş çıkarıyor huysuz zor bir bebekti öncesinde de ve bana aşırı düşkün babasına da çok gitmiyor ev işleri yemek bebek üstelik kpss de çalışıyorum gece kızım uyuduktan sonra saat 2 ye kadar maksimum.çok yorgun bitik düşüyorum.Benim gibi olan var mı acaba takviye ilaç düşünüyorum kulanananız var mı acaba?60 kiloyum baya zayıfım enerjim çabuk gidiyor
Celinnn kkbrylmazz yaş ve boy kaç canım? Yakın zamanda kan ölçümü yaptırdın mı? Büyük ihtimal demir, magnezyumun, çinko ve b12 düşğk çıkabilir. Solgar, vitabiyotics multi vitaminleri fena değil. Ama belli bir değerin düşükse onu alman daha etkili olur
gunes0312 kkbrylmazz doğum sonrası hastalanmıştım takviye için bana imom latte diye bir vitamin önerdiler onu aldım isterseniz bir araştırın
gunes0312 kkbrylmazz evet birde decavit istersen kullanabilirsin demişlerdi bende onu hamilelikte kullanmıştım
kkbrylmazz Saçlarımda çok dökülüyor demir vitaminim yıllardır eksik çıkıyor uzun süredirde ilaç kullanmadım
Celinnn kkbrylmazz vucut endeksin gayet iyi emziriyor musun? Sütün bol mu? Tırnaklarda beyaz lekelenme var mı?
kkbrylmazz Celinnn sütüm normal emziriyorum hala memeyede bağımlı bebeğim gece boyu emiyor.tırnağım da leke yok
Celinnn kkbrylmazz tamam güzel o zaman vitabiyotics women health hapı var multivitamin onu alabilirsin. Başka sorun olursa özelden yaz canım