1kadin1erkek1bebek merhabaa profilinize baktım bir yerde denk geldim yorumlarınız o kadar naif o kadar güzel ki ne kadar bilgilisiniz kendimi geri hissettim profilinizdeki verdiğiniz cevapları okuyunca :) ben bir post açmıştım dönme hareketi acele mi ediyorum diye bebeğim şuanda 4 ay 7 günlük oldu fakat ben poposundan desteklediğim zamanda dönüyor amaa sırt üstüne geri dönmüyor erken mi acabaa sizce? Yüz üstü olduğunda iste poposunu kaldırıp ayaklarını öne doğru çekiyor sanki emekleyecek gibi