Biz 9 aylığız. Bebegim geri geri emekliyor ve evin bir ucundan bir ucuna dönerek ya da kayarak gidiyo. Ve sürekli elimden tutup evin içinde adım atmak istiyor ve çok şükür adım atabiliyor kendi 🧿 Hatta 2 gündür falan elimi birak diye ağlıyor. Nasil destek olabilirim ne yapmalıyım bu dönemde ilk adım arabası kullanabilir miyim