TazecikAnne22 Hanımlar bu damlayı kullananlar Nasıl kaç doz ve kaç damla kullanıyorsunuz? Eşim alırken eczacıya sormamış kullanma talimatını da okudum 20 damla yazıyor fazla mı yoksa o kadar mı veriyim bilemedim?
Sahreyldrm TazecikAnne22 ne kadarlık bebeğiniz? Bizimki bir aylık olacak yarın günde 4 kez 4 damla şeklinde kullanıyoruz
Baharbicen TazecikAnne22 doktorum bana 20 damla sabah 20 damla aksam verebilirsin dedi 20 damla 1 cay kasigina denk geliyor zaten oyle faydasini gorduk
Cemresibel Baharbicen kacinci gunden sonra faydasini gordunuz benim bebegim 43 gunluk oldu 2 gundur kullaniyoruz sanki daha etkisi yok gibi
Baharbicen Cemresibel bende ilk baslarda 7 damla veriyordum faydasini gormedim doktor cok az diyince 20 damla verince faydasini gordum 1 aydan 3 aya kadar hergun kullandim 4.5 ayligiz sukur kalmadi
Demirmom Ben 10 damla sabah 10 damla aksam veriyordum ama gazdan dolayı sürekli emmek istiyorlar ve daha çok gazlanıyorlar ben de çareyi emziğe damlatıp vermekle bulmuştum