OptimusPrime lceLady Benim manyetik koşu bandim vardı. Sattım tabi ben. Elektirkle çalışmıyor ses de yapmıyordu. Yandan ağırlaştırma tuşu vardı. Kademe kademe yükseltiyordun. Sen yürüdükçe ilerliyordu. Güzeldi. Öneririm.