Zumra_Fatma Günaydınlar ben cok kararsizim esjme ne alsam diye bilmiyorum ya kotona gidicem yada lc ogunde hava bozuk kizim aslaa disarda arabasinda durmak istemiyor da napabilirim acaba siz ne yapacaksiniz ne alcaksiniz acaba? Bana da fikir olsun
DarkSwan Zumra_Fatma Eşim isyan etti ve sonunda yüzüme söyledi. “Ben sana 15 şubatta hediye alacağım, 14 şubatta senden bekliyorum.” dedi. O kadar haklı ki, evlendiğimizden beri o bana alıyor, çiçek vs. gönderiyor. 😀 Kafamda deli sorular ne alacağım diye düşünüyorum bende.😂
Zumra_Fatma Uykusuz-annee evet ihtiyaci bisey almak istiyorum tabi ama cicek de almak istiyorum ahhaha ama kizimla nasil olacak cok merak ediyorum korkuyorum yani sadece yurumek istiyor elimi tutmayin diyor arabasinda da nadir duryyor napicam yaa
Zumra_Fatma DarkSwan hahah sizce aklima.bisi geldi diyorum ki cicekciye gidiyim cicek seciyim guzel bir not yazdiriyim esimde bi lomatada yemek dagitiyor arabayla illaki mola verecek ahahah gonderuyim diyorum sizce nasil iyi fikir mi
Sare-10 Zumra_Fatma hiç bişey 14 şubatta hıc bır zamanda bısey almadık kutlamadık… kendi öze gunlerımızi kutluyoruz
Zumra_Fatma Sare-10 birikmisligimde varken ilk defa ben esime almak isyiyorum hevelendim de ins basaririm
DarkSwan Zumra_Fatma Güzel fikir, neden olmasın.☺️ Hoşlanır mı çiçekten eşiniz bilemem, belki ayakkabı, kıyafet gibi şeylerde alınabilir.
sezer2022 Zumra_Fatma geçen hafta evlilik yıldönümümüzdü czn Burak’ta yemek yedik 🥰 ikisini birlikte kutluyoruz her sene,, zaten çalıştığımız için eksiklerimizi rahatça alıyoruz,, o yüzden özel günlerde ya geziye gideriz ya da özel bi yerde yemeğe
Emily37 Zumra_Fatma biz genelde doğum günleri ve evlilik yıldönümlerinde hediyeler alırız birbirimize.ihtiyacı olan bişiy varsa onu al canım.mesela özel baskı yapılan tişörtler falan oluyor onlardan yaptırabilirsin yada masa başında çalışıyorsa aile resminizin olduğu güzel bir çerçeve yaptırabilirsin,isime özel bardak kalem olabilir.
Zumra_Fatma Emily37 yok malesef oyle baskili yisortler ben sevmiyorum bide tesetturluyum yok yq onlar basit