Günaydın arkadaşlar, bebeğim 6 ay 18 günlük. Artık tadimlari yavaş yavaş bitiriyoruz ve anne sütü alıyor bebeğim. Doktor bana verebileceğim şeyleri soyledi içinde muhallebi pirinç unu fln da var. Şimdi mesela muhallebi yapıyorum meyveyle fln karıştırıp 1 kase oluyor,onun hepsini versem yiyor ama ben rahatsız olur diye düşündüğüm için yarıda kesiyorum, bu her şeyde boyle. Biraz önce avakado tadımı yaptık versem 1 avakado yiyecek 😂( masaAllah🧿)diyim bu arada. Neyse yanlış mı yapiyorum bilemedim yarıda kesmekte kendisi istediği kadar yese mi. Anne sütünü de zaten az almaya başladı yemeklere yöneldiği için.