Kızım 10 aylık, ben meme uyku ilişkisini kesmek için çabaladım ki kesmiştik de kucağımda sallayarak uyutma, salla dur, sallamadan uyut, sallamadan kucakta mayıştır yatağa yatır şeklinde böyle kademeli olarak azaltmıştım desteği, ilk günler ağladı tabiki ama kısa sürede düzene girmişti tam kesintisiz uyumaya başladık dedim üst üste hastalık, diş, uyku gerilemesi geldi artık yorgunluktan bayılacak gibi oluyordum yeter ki uyusun diye birkaç kere meme verdim başa sardık direk. Gündüzde ve akşam uykusuna geçişte sıkıntı yok ama gece sürekli kalkıyor meme için :( bence ağladığı anlarda sabırlı ve sakin olursan, şefkatle yaklaşırsan çözebilirsin seninki küçük daha, büyüdükçe daha da zorlaşıyor. Ve tabi istikrar önemli.