emhmen_u _muallime kızım 9 buçuk Aylık ben başta almamıştım geçen hafta aldım baya işe yarıyormuş kızım sevdi sulu diş kaşıyıcısından aldım 😀denemekte fayda var 😀
Deletedmom772 _muallime erken bence biraz bekleyin.simdi derk edemiyo ellerini.hemde verseniz bile alisamadigi icin agzina aparamayacak.oyuncaga alisik diye aparirlar.ama o erken sayilir.4 aylik olunca aldim bebeye.yeni yeni alisiyo bebrk ona yani erken sayilir.suli dislik almayin.suyunu yuta bilir azcik kiçik yumuşacik olanlardan alin
Denizulas-21 _muallime doktorumuz sophie zürafayı önermişti hem ses geliyor oyuncak hemde organik diye ama 179 TL olunca onu almadık OİOİ var anne eli modeli onu aldık e bebekten uygundu fiyatı benim bebeğim 4 aylık ama tam ağzına götüremiyor daha bekleyin derim
Deletedmom772 emhmen_u disleri varmi kizininzin?sulu disleikleri bebekler disleye bilirler icerisndeki suyu içe bilirler dikkat edin
ilknurtalasgul Burhanaltintop wee baby nin sulu dişlikleri yumuşak oluyor bebeğin ağzını acıtmıyor o tarz diş kaşıyıcıları alabilirsiniz
_muallime 3 aylık ya ağzına götürüyor oyuncağını filan çekince elini de nasıl bir şey almalıyım daha çok küçük ya
egeboy Bizimkide emzik cikar cikmaz, uykudan uyanir uyanmaz, her bos kaldiginda eli agzinda 🙈 dis kasiyicimiz var sulu olanlardan ama daha tam tutma becerisi olmadigi icin elinden hemen dusuyo bu aralar tekrar denicem bende
deletedmom555 _muallime oioi anne elini deneyin bi ama çok küçük ağzına götüremeyecektir hangi marka model alsanız