Hanımlar iyi geceler yanlışlıkla bir şey keşfettim doğal şekersiz fıstık ezmeleri var icinde sadece fıstık olan biz surekli onlardan alıp içine kestane balı koyup yiyorduk eşim bartinli başka bal yemez normal balla denemedim o yüzden bilmiyorum etkisini neyse eşim fistik ezmesi almış gece bebeklerimiz uyumadi fıstık yaptık yedik enerji olsun diye sabah kalktigimda göğüslerim sanki yeni doğum yapmışım gibiydi bestlak dahil hiç bir şey bu etkiyi yapmamıştı ikizlerime tüm gün mama vermedim hiç inşallah emziren annelerin işine yarar bu bilgi şimdi evde herkes elinde fıstık ezmesiyle peşimde geziyor 😂