Kızlar merhaba oğlum 17 aylık yürümüyor aslında elinde tutunca çok güzel yürüyor ama elini bırakınca 3 4 adım atıp kendini yere atıyor ve çok fazla kelime söyleyemiyor anne baba mama sar sar diyor birde ( sar sar sar makarayı ☺️) doktora götürdüm 18 aylığa kadar yürümezse tekrar getirin dedi konuşması için kelime sayısı az ama yinede birşeyler söylüyor dedi . Televizyonu 1 aydır izletmiyorum belki ondandır diye düşündüm erkek çocuklarında geç yürüme geç konuşma oluyormuş başına gelen oldu mu