Bebeğim sürekli huysuz, iştahsız. Yemek yemeyi reddediyor. Gecesi gündüzü yok. Ayakta sallanmak istiyor. Ayaktan indirince uyanıyor. Yapma dediğimiz her şeyi yapıyor ve inat ediyor. Bir şeyi istediğinde vermeyince ağlayarak çığlıklar atıyor. Ve bize de vuruyor, saç çekiyor, yüz cırıyor. Yani 2 haftadır böyle olmaya başladı artık sinir sistemim bozuldu… 2 yaş sendromuna erken mi girdik anlamıyorum. Birileri bunun normal olduğunu ve geçeceğini desin lütfen kafayı yemek üzereyim.