Kızlar mayıs ta dogumgunu şimdi bu organizasyon falan var ama Bi içime sinmedi gibi evde olacak aileler arası diyorumki güzel bir pasta yaptırıp enfes bir masa mi hazirlasam bu sekildemi devam etsem süslemeler falan yoksa organizasyon tutup resim çekilme alanı yapıp ayrı Bi yere masamı hazirlasam kiz çocuğu yani bilemedim ablam yaptı kendi süsledi pastayı yaptırmış sadece ve hediyelik almış işte börek çörek biseyler çokta hoş duruyordu masasi bende o şekil mi yapsam diyorum yoksa bir alan ayirsammi ne dersiniz resim aticam