Dogumdan snra fiziksel olarak coğu seyi taktim kafama, her ne kadar fazla dusunmemeye calissamda.. bir de smdi dişim cikti başima. Ara ara agriyordu geciyordu o yzden pek onemsemedim. Ama 1-2 gundur agrisi gecmedi, oyle cok dayanilmayacak gibi degil ama rahatsiz da ediyor tabi. Bi bakayim dedim, sol ust arka dislerimden biri sallaniyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ disciye gtmem gerekiyor malesef ve acayip korkuyorum disciden 😁 hayatmda dis taşi temzleme ve dolgu disinda oyle cddi bsy yaptrmadim. Smdi sizce cekilirken ilactir, anestezidir blmem nedir surec nasil isler bilgisi olan var mi? Bebegimi emzirmeye devam edeblir miyim? İlac icersem veya ameliyat vs olursa ne yapmam gerekiyor yardmci olablir misiniz tecrubesi olan varsa 🥲