Bebeğim 10 aylık hergün gece 1-2 civarı uyuyor öğlen 12 buçuk gibi uyanıyor bu düzeni asla değiştiremiyorum öğlene kadar uyuduğu için ilk öğününü yemesi saat 3-4 gibi oluyor çünkü uyandığında önce mama içiyor bu şekilde oğluma kötülük yapmış gibi hissediyorum sizce uyku saatlerinin gelişimine katkısı nedir