gencmom_ Gecmiş olsun umarım bu süreci kolay ve zahmetsiz acısız atlatırsınz tüm aile bireyleri olarak herkesin YÜRÜTEÇ hoppala yada vs dusuncesi farklı ben ilk kızmda kullandm dogru zaman da ve uzun zamanlı degildi bi tehlikesini görmedim siz tabi haklısınz Boyle bir olay gelmis herkesin dusuncesine de herkesin saygı duyması gerekiyor sonucta benim evladım onun saglıgıyla ilgılı zarar vericek olan bir seyi de bir anne asla yapmaz ama ben zaten kendi Dr da gorustumde uygunluk SAGLAMamıs olsaydı yada daha onceden kızımda da gormus olsaydım tabi YURUTECE ihtyc duymazdm ama benim icin suan uygunsz bir durum söz konusu değildir nacizane tabi fikrinizi söylemek yada basınza gelen bir durumu da paylastgnz icin teskklr bizlerde yasamamak adına bi tur uyarıdır dikkate alan alır almayanda zaten kendi fikrinde dusuncesindekini devam ettirir 🥰 cok gecmıs olsun tekrardan Rabbim sıfa versin evladınza