Merhaba kızlar,11 aylık oğluma sleepy kullanıyordum kakasını yaptığında taşıyordu molfix’e geçtim 1aydır kullanıyoruz.bacak araları aşırı derecede kızarmaya başladı bezden mi kilodan mı oluyor anlamadım ama bence bezden.Molfix kullanıp alerji yapan oldumu böyle acaba bu arada goondan tutun önleme kadar tüm bezleri denedim bi sleepy iyi demiştim ama o da taşırma yapınca molfix’e geçtim son olarak.Kızarık yerlerine kantaron yağı, pişik kremi, pudra her şey denedim.Geçer gibi oluyor yine başa sarıyor ne yapacağımı şaşırdım lastiklerini içe kıvırıyorum bol bağlıyorum alerjimi acaba bu yaşayan var mı?