Elbisem oğlumun kreste yaptığı etkinlige deydi boya oldu yıkadım çıkmadı. Tinerle bezle sürtüp makineye attım ama bi hata yaptım yanında başka çamaşırlar da vardı. Bi actim bitince her yer tiner koktu eşim de yok yalnızım. O çamaşırları balkona çıkardım yarın tekrar yikayacagim. Makinenin içi falan hep tiner kokuyor tambur temizleme modunda çalışıyor şimdi. Balkon kapı ne varsa actim çocuklar uyuyor geçer dimi sıkıntı olmaz inşallah