merij oğlum 2 yaş 3 aylık ikinciyi istiyorum ve galiba hamileyim. Zaten geçecedoğan’a kadar oğlum 3 yaşında olucak, bence çok ideal. Çünkü büyüğü okula başladığı zaman bu sefer bir yenidoğana bakmak, bir okuyan çocuga bakmak bence acayip zor iş. En iyisi beraber büyüyüp beraber başlamaları, kendimi şöyle motive ediyorum, nasıl olsa zorluk çekiliyor ha 5 yıl sonra ha 2 yıl sonra her türlü o uykusuzluk, yorgunluk çekilecek 1 seneye de hepsi geçecek