Prensesminik42 ben evde sürekli kendim kesiyorum uğraşması zor geliyor vallahi
açık olsanız yorum yapmazdım da kapalıyken çokta fark etmiyor bence, konfor daha önemli bana kalırsa
model falan seviyorsanız evde yapmayı, kısa saça da yapılabiliyor zaten
2 dkda yıka, 2 dkda kurut büyük kolaylık