Melissadgnn Merhaba anneler 12 aralikta 35 haftalik dogum yaptim.kizim suan 2 aylik 5 kiloya yakın yanliz 24 saatin 20 saatini uyuyrak geciriyor ve eskisi gibi saat basi 2 saate bir acıkmıyor. 2 3 aylik bir bebegi kac saate bir beslemeliyim 🙏🏻
kuzey0301 Melissadgnn 40 günlük olduk oğlumu 4 5 saate bi emziriyorum canım zaten acıkınca kendi beli ediyor ağlıyor yada aranıyor kafasını çevirip ağzını acıyor çok akıllılar. Gece 1 kere uyanıp emziriyorum
Uykusuz-annee Melissadgnn 3 saate 1 5.5 aylık olduk hala 3 saate bir besleniyoruz 6nci ayında doktor 4 saatte bir yazmış
Uykusuz-annee Melissadgnn eğer kilo durumu iyiyse 2 aylıkta gece kaldırma biraktirilir ama gece kaldırma sadece doktorumuz 7 saat sonra kaldır o zamana kadar dayanır dedi oğlum 6 saat dayanıyordu
Melissadgnn kuzey0301 1 ay kontrolunde 2 saate bir besle en fazla 3 saat bekle dedi simdi kolay acikmamaya basladi kilo almasinda sorun olurmu acaba diye dusunndum 🌸
Hamzaninannesi1411 kuzey0301 4 5 saat ara çok değil mi. Sarılık olur açlık şekeri düşer çok küçük çünkü gece 1 kere emzirmeniz de bana biraz az geldi
kuzey0301 Melissadgnn yok doktorumuzla konuştuk acıkınca uyanır dedi zaten sarılık başta olmuştu geçti şuan yok çok şükür kilo alımı çok fazla tam tersine 1 ayda 1 buçuk kilodan fazla aldı doğduğunda 3400 dü 3200 e düştü şişlik inince. 1 ay kontrolünde 4.700 dü düşünün şuan 5 vardır 🥰 doktor sütun çok yarıyor süreyi uzatabiliriz dedi. Oğlum istediğinde emziriyorum artık gündüzleri tabi 2 e saate bi emziriyorum bazen 1 saati bile bulmuyor kendi nasıl isterse atn açıkinca hemen ağzını açıp kafasını sağa sola çeviriyor çok tatlı 🥰