İyi geceler kızlar🌺
Kızıma arkadaşlarıyla eğlenmesi için küçük bir doğum günü partisi yapacağız nasipse. Saat olarak 13.30 yada 14.00 düşündüm. Palyaço gelecek. Onlarada 15.00 dedim saat için. 2 saat kalacak palyaço. Sizce 1 saatte pasta kesimiydi fotoğraftı falan olayları biter mi? Hatta ikramda bitsin istiyorum çocuklar palyaçoyu görünce oturup yemek istemeyebilir. Parti saatini biraz daha erkene mi alsam?