Lavinim34_ bende bırakma sürecindeyim ama şu anda sadece azaltıyorum yavaş yavaş bir anda kesemedim ama daha önce mastit olmuş birisi olarak tavsiyem şişlik ve sertlik hisseder hissetmez hemen sağın mastit ilerlerse çok daha acılı ve zor bir süreç oluyor ara ara yoklayın sertlik durumuna göre sağın bence. Bu arada bir anda mı kestiniz yoksa azaltarak mı süreciniz nasıl ilerliyor bilgi verebilir misiniz bende yavaştan bırakacağım korkuyorum çok nasıl yapıcam altından kalkabilecek miyim diye bise benimki emerek uyuyor sadece 🤦🏻♀️