Arkadaşlar selam, 4 ay 23 günlük bebeğim var. Birkaç gün öncesine kadar sütüm azalmıştı ama bestlak damla booool su tahin helvası kurudut kuru incir derken birkaç gündür şükür toparladım sütüm indi öncesinde doymadığı için sürekli uyanıyordu emin olmuştum ama şimdi emmeye kalkıyo az emiyo uyuyo hemen. Bu yüzden de her saat başı kalkıyo az emiyo uyuyo. Emerken bile uyuyo zaten. Yani nasıl aşabiliriz bunu her saat başı kalkmamak için sizlerde böyle bi durum oldu mu bu arada sanıyorum atak dönemimiz bitti çünkü atak döneminden sonra biraz sakinleşti ve uykuya dalmada güçlüklerimiz geçti gibi
Uzun oldu kusura bakmayın teşekkürler