Merhaba benim bebeğim şu an 7 buçuk aylık ek gıdaya erken 4.5 aylıkken başladık ve o günden beri kabız zeytinyağı lifli gıdalar bağırsağı çalıştıran şeyler hepsini denedim asla geçmiyor dupholac verdi doktor bebeğim ondan nefret ediyor içiremiyorum dulcasoft aldım o işe yarıyordu artık o da yaramıyor sadece fitille yapıyor kakasını ne yapmalıyım? Çok çareisizim korkuyorum. Bu arada alerji olabilir diye test yaptılar negatif çıktı