Benim bebeğim 21 Haziran doğumlu.kilo konusunda normalde umrumda olmaz ama oğlum bi defa bronşitten bir defa zatüreden hastanede yattı.Kasım ve ocak ayı arasında aylarca tedavi gördü aralıksız ve çok fazla ilaç aldı antibotik ve kortizon iğneler hava ilaçları.4 aylıkken 8,5 kiloydu.şimdi 7,5 aylık ve 9 kilo bile değil.3,5 aydır aynı kiloda yerinde sayıyoruz.iştahı sıfır meme reddi ve ek gıda reddi var.süt ürünleri denedim alerji yaptı.anne sütünü bile sindiremiyor gaz ve reflü yapıyor. Yenidoğan bebek gibi gazdan kıvranıyor Muz azıcık verdim hıçkırık tuttu rahatsız oldu.kilo desem herkes kilosu iyi diyip ağzımı kapatıyor.sağlıklı olsun kiloyu boşver.e çocuğun sağlığı gitti bundan dolayı kilosu gelişimi durmuş.anlatamıyorum.çok üzülüyorum.herkes kendine göre değerlendiriyor. Her çocuğun durumu farklı ve çok özel