Papatya-eylul88 Doktorumuz 6.ayda oturtmami söyledi suan 3 ay 16 gunluguz.şuan belki erken ama 6 ay da fazla geldi.siz kacinci ayda ve gunde ne kadar oturrtunuz?
Hafize03 Papatya-eylul88 hayır geç degil canim ama 5 cuncı ayın ortasında günde5 şer dk oturturabılirsinz dedi doktor bize benimde oglum var 6 aylık desteklı oturabılıyo da acele etme kemiklerı gelişmeli
Nazendehanim Papatya-eylul88 oturması bebeğin hazır bulunusluguyla ilgiliydi 4 aylıktı kafasını tutma kendini öne atma isteği vardı kontrolde doktor çat diye oturttu ben de destekli günde 10-15 dk oturttum beş beş bucuktan sonra desteksiz oturdu
Yarim_Kilo_Kiyma Papatya-eylul88 Bebekleri keyfimize göre oturtmıyoruz, gelişimine göre zaten o kendini belli ediyor.
Papatya-eylul88 Hafize03 destekli dededginiz kucaginizda veya sirtini yaslayip yanlara yastik koyarak mi.bilmiyorumda hic
naznasel Nazendehanim bizimde öyle elini tuttun mu kıyafet değiştin mi hemen kafasını kaldırıp kendini öne atardı bende 4,5 aylıkken oturtmaya başladım şimdi 5 ay 8 günlük desteksiz 10-15 saniye duruyo ama tabi ayaklarını yemek daha hoşuna gidiyor🤣
Papatya-eylul88 naznasel desteksiz dediginuz yani bizim gibi oturup sadece sirtini yaslamak mi oluyor
Papatya-eylul88 naznasel anladım tesekkur ederim yani sirtini yaslamicazda koltuga vs.öyle sadece poposu koltukta olacak😊🫶